Najčastejšie otázky a dotazy nájdete v tejto sekcii

Často Kladené Otázky

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

Ak je produkt, o ktorý máte záujem vypredaný, môžete zažiadať o zaslanie informácie o jeho dodaní na sklad. Použite Wishlist. Táto možnosť je dostupná priamo pri produkte. Znamená to, že keď daný produkt príde na sklad, príde Vám informačný e-mail. Taktiež pri každom produkte, ktorý je nedostupný môžete vidieť dátum naskladnenia, teda dátum, kedy bude produkt opäť v ponuke.

Jedná sa o problém vyskytujúci sa u niektorých prehliadačov (napr. Google Chrome, Opera). Je potrebné vymazať medzipamäť prehliadača a odstrániť cookies.

Návod, ako to previesť pre Google Chrome nájdete tu a pre Operu tu. V prípade, že to nepomôže, neváhajte nás kontaktovať.

Nie, neponúkame. Nakoľko sa snažíme pripravovať podrobné popisky produktov spolu s originálními fotografiami, ktoré odrážajú realitu a výsledky ich testovania plus skutočnú kvalitu. Väčšina produktov, ktoré máme v ponuke, sú cenovo dostupné naozaj všetkým.

Máte teda možnosť si vyskúšať ich kvalitu a neskôr nakúpiť väčšie množstvo.

Náš eShop na ViaLashes.sk ponúka zákazníkom nákup s registráciou, ale aj bez registrácie a preto máme riešenia dve.

Ak ste registrovaný zákazník, v sekcii objednávky uvidíte, či bola objednávka prijatá v poriadku. Ak nie ste registrovaný zákazník, kontaktuje nás e-mailom alebo telefonicky a my Vám s radosťou pomôžeme a ak niekde nastala chybička odstránime ju.

Náš eShop na ViaLashes.sk ponúka stálim zákazníkom možnosť nakupovať s výhodami, zľavami, bónusmi …stále s niečím EXTRA .—-

Špeciálne zľavy pre vizážistky poskytnujeme v rámci programu ViaLashes Extra. Viac informácii nájdete na www.vialashes.sk/program-viaextra

DODACIE INFORMÁCIE

V prípade voľby osobného odberu je potrebné počkať na potvrdzujúci e-mail o tom, že je Vaša objednávka pripravená na odovzdanie. Vyzdvihnúť si ju môžete v meste Košice a to konkrétne na adrese Hroncová 3/3 posch., 040 01, mestká časť Sever, spraviť tak môžete každý pracovný deň v čase od 10:00 do 18:00 h.

Rýchlosť spracovania objednávky závisí na spôsobe platby, ktorý si zvolíte. V prípade dobierky je objednávka zasielaná 2. triedou, teda doba dodania je 1 až 2 pracovné dni od dňa odoslania. 1. triedou sú zasielané objednávky, ktoré sú zaplatené prevodom na účet alebo kartou online cez platobnú bránu.

V prípade platby prevodom na účet sa doba dodania môže predĺžiť, keďže objednávku posielame až po pripísaní platby na náš účet. V prípade využitia služby Kuriér je objednávka, ktorá bola vytvorená do 15:30, z pravidla doručená nasledujúci pracovný deň.

INFORMÁCIE O PLATBÁCH

Za Vašu objednávku môžete u nás zaplatiť 4 spôsobmi – platbou vopred na účet, pomocou služby PayPal, platobnou kartou alebo dobierkou – pri prevzatí objednávky.

Bližšie informácie nájdete v sekcii Doprava a platba