Obchodné podmienky

Upozorňujeme zákazníkov, že vyobrazené fotografie sú pravé a vystihujú skutočný vzhľad produktu.

Ďalej upozorňujeme, že uvedená doba minimálnej trvanlivosti ak je uvedená je informatívna a je odvodená od dátumu výroby. Konkrétny dátum minimálnej trvanlivosti je uvedené na obale produktu.

Objednávka je jednostranný právny úkon odberateľa (kupujúceho) adresovaný dodávateľovi. Ide o návrh kúpnej zmluvy. Zostavením a odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s obchodnými podmienkami dodávateľa a že s nimi súhlasí. Zároveň vyslovuje súhlas s archivovaním svojich osobných dát a informácií o urobených objednávkach. Všetky prijaté objednávky sú považované za záväzné. Objednávky je možné podať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  1. prostredníctvom eshopu na  www.vialashes.sk
  2. e-mailom na adresu  info@vialashes.sk
  3. osobne

Každá objednávka musí obsahovať nasledujúce údaje:

  1. meno, priezvisko a presnú adresu odberateľa vrátane telefónu (kvôli doručenie balíka)
  2. dodaciu adresu tovaru, pokiaľ sa líši od predchádzajúcej adresy
  3. presný opis tovaru vrátane kódu (uvedeného u konkrétneho tovaru v e-shope www.vialashes.sk
  4. spôsob odberu
  5. spôsob platby

Dodávateľ zasiela potvrdenie objednávky e-mailom. Potvrdenie obsahuje kontaktné údaje, presný popis a počet objednaného tovaru, presnú cenu, spôsob prepravy a dohodnutý spôsob platenia a kód objednávky, ktoré slúžia na sledovanie objednávky. V prípade, že odberateľ nedostane potvrdenie svojej objednávky, je nutné kontaktovať dodávateľa za účelom zistenia, prečo nebola objednávka potvrdená.
Cena uvedená v potvrdení objednávky je konečná. Dodávateľ si vyhradzuje právo na zmenu ceny v prípade náhlej zmeny kurzu či nákupných cien tovaru. O tejto skutočnosti bude odberateľ okamžite informovaný a možno to považovať za dôvod na zrušenie objednávky zo strany odberateľa. Objednávku možno zrušiť v nasledujúcich prípadoch:

  1. požadovaný tovar nie je na sklade a odberateľ nesúhlasí s ponúknutou náhradný variantom tovar ani s predĺženou dobou dodania
  2. zmenila sa dohodnutá cena tovaru v dôsledku náhlej zmeny aktuálneho kurzu či nákupných cien tovarov a odberateľ so zmenou ceny nesúhlasí

Na všetky objednávky je nazerané ako na záväzné a je s nimi nakladané rovnocenne pri doručení akýmkoľvek vyššie popísaným spôsobom. Vlastnícke právo prechádza na odberateľa zaplatením plnej čiastky za tovar a jeho prevzatím. Tovar až do úplného zaplatenia zostáva majetkom spoločnosti VIA STYLE.

Spoločnosť VIA STYLE s.r.o. zhromažďuje so súhlasom zákazníka jeho osobné údaje, a to meno a priezvisko / firmu, adresu / adresu sídla / miesta podnikania, telefónny kontakt a e-mailové spojenie. Tieto údaje vyžaduje len pre spracovanie objednávky a v žiadnom prípade ich neposkytuje žiadnej tretej osobe.

PLATBY A DOPRAVA TOVARU

Číslo účtu:   3178562258/0200 

IBAN: SK29 0200 0000 0031 7856 2258

Variabilný symbol platby: je ID objednávky

 

Dodávateľ účtuje pri zasielaní v rámci SR a ČR prepravné. Žiadne ďalšie doručovacie poplatky ako balné, poistné a pod. Sa nepripočítava. Pri zasielaní do zahraničia sa cena poštovného riadi platným cenníkom konkrétne zásielkovej služby, prípadne sa rieši individuálne.

Miestom plnenia pri osobnom odbere tovaru je miesto podnikania, pri doručení do domu je to adresa doručenia. Objednávka odberateľa je splnená okamihom odovzdania tovaru v mieste plnenia odberateľovi alebo dohodnutej prepravnej službe a od tohto okamihu prechádza zodpovednosť za tovar (poškodenie, strata) plne na odberateľa, prípadne zástupcu prepravnej spoločnosti.

Kupujúci má povinnosť skontrolovať stav odobratého tovaru ihneď pri prevzatí od prepravnej spoločnosti v zmysle kompletnosti odobratého tovaru podľa prepravného listu, ďalej neporušenosti pásky či nepoškodenia balenia a popr. odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky zboží.Případné poškodenie alebo nekompletnosť zásielky, ktorá bola spôsobená vinou prepravnej spoločnosti, musí zákazník riešiť priamo s touto prepravnou spoločnosťou, nie so spoločnosťou VIA STYLE. Spoločnosť VIA STYLE však zabezpečia potrebnú súčinnosť pri reklamácii zákazníka. Z toho dôvodu odporúča spoločnosť VIA STYLE sro podať o akomkoľvek prípadu poškodenia alebo nekompletnosti zásielky tovaru v lehote bez zbytočného odkladu správu spoločnosti VIA STYLE s.r.o., a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Pri nevyzdvihnutia alebo odmietnutie už expedované objednávky je predávajúci oprávnený po kupujúcom požadovať vynaložené náklady spojené so zasielaním a balením danej objednávky.

REKLAMÁCIA TOVARU

V prípade reklamácie je nutné nám produkt v originálnom obale bez zbytočného odkladu doručiť spoločne s kópiou dokladu o nákupe reklamovaného výrobku (eventuálne s dokladom o zaplatení výrobku) as riadne vyplneným reklamačným listom ↓ ( na stiahnutie tu ) ↓. Následne bude reklamovaný výrobok posúdený reklamačným oddelením a na základe toho vám bude vydaný Reklamačný protokol s vyjadrením o uznaní alebo zamietnutie reklamácie.

Lehota po vznesení reklamácie je 14 dní.

Reklamácie zasielajte na adresu:

VIA STYLE s.r.o.
Dénešova 2 , 040 23
Košice-Sídlisko KVP

Bez potrebných náležitostí spoločnosť VIA STYLE  nie je povinná reklamačný prípad prevziať a tým bude považovaný za neoprávnený.

Záručná doba je v prípade potravín do uplatňovania alebo minimálnej trvanlivosti, popr. do doby, do ktorej má byť tovar spotrebovaný, ak sú zo strany kupujúceho dodržané podmienky na ich skladovanie a ak nebola potravina otvorená, okrem prípadu, keď je to nevyhnutne potrebné pre zistenie vady.

VRÁTENIE A VÝMENA TOVARU

Odberateľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy do 14-tich dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu (upozorňujeme, že právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu sa týka len zákazníkov, ktorí neodoberajú tovar v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti).
Celý proces sa rieši individuálne podľa situácie, záleží na dohode dodávateľa s odberateľom as riešením musí súhlasiť obe strany. Po vrátení tovaru dodávateľovi obdrží odberateľ späť zaplatené peniaze, alebo nový výrobok s vyhovujúcimi parametrami. Pri procese vrátenia či výmeny tovaru musia byť dodržané nasledujúce podmienky:

  1. tovar musí byť vrátená v pôvodnom obale
  2. k tovaru musí byť priložená kópia zasielanej faktúry
  3. tovar musí byť zaslaný ako obyčajný balík, dobierkový balík dodávateľ neprijme

Do balíka s vráteným tovarom je nutné priložiť list s informáciou, že sa jedná o reklamáciu, vrátenie či výmenu tovaru! Pri vrátení tovaru na tento list odberateľ napíše aj číslo bankového účtu, na ktorý má byť poukázaná platba za vrátený tovar. Čiastka za poštovné sa nevracia.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Prevádzkovateľom e-shopu VIALASHES.SK je spoločnosť VIA STYLE s.r.o.

Tieto obchodné podmienky sú platné od 15.8.2018. Spoločnosť VIA STYLE s.r.o. je oprávnená obchodné podmienky kedykoľvek meniť.

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane on-line; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.